Thursday, October 22, 2009

outing terhebat!!!!!!

lets sing a song!!!

malam tadi aku bercadang dengan farah nak pergi outing sabtu esok.nak beli baju untuk annual dinner katanya.e'in tak dapat ikut sebab esok sabtu dia ada ptpn dia tu.tanpa disangka-sangka, jalil pun nak jugak pergi outing esok.so, alang-alang kami pun membuat la temujanji untuk ouing pada hari esok.ami tak nak ikut mula-mula.tapi setelah dipujuk.ikut jugak.mana boleh tak ikut.haha!

dalam kol 11 gitu kita orang nak gerak la ke bandar segamt yang 'segar amat' itu.daerah tercinta la katakan!duh!aku ingatkan ayang pergi outing ikut aku hanya aku, farah,jalil dan ami jerp.tapi rupanya ada pernambahan.tuti, aiman dan solihin.tak pe.aku tak kisah lagi meriah.aku suka.

kite orang jalan tak la bersama-sama.yang lelaki nye pergi gunting rambut (tapi tak da effect pun aku tengok) dan kite orang pulak pergi la menjengah ke butik2 baju yang ada kat bandar ni.tak da satu pun yang aku jumpa.bosan!yang membeli hanya tuti.dia beli baju dan lense.oh ya!satu benda yang aku sangat tak sangka yang wujud kat bandar segamat ni adalah tentang kewujudan kedai yang lebih kurang sama dengan kedai 'silver planet' dan 'stlo' yang ada kat jb tu.not bad!at least, ada gak la kedai yang aku suka pergi.nama kedai tu PET SHOP BOYS.

lepas kite orang dah puas strolling dan makan-makan kat mcd.adalah suara2 yang mengajak pergi karaoke.aku tak kisah.aku ikot jep.mula2 aku takot gak.tak pernah pergi kan.tapi bila dah masuk kedai tu.tak la teruk sangat.biasa jerp.ok!kiteorang mulakan sesi menyanyi.banyak gak lagu yang kite orang nyanyi.lagu yang paling best kite nyanyi ramai2 adalah lagu love story dan yang pernah.besh gile!check2 rock2!dan yang paling klaka nak mati lagu kau kunci cintaku di dalam hatimu jalil nyanyi.haha!bongek!tapi sumpah aku tak tipu, suara jalil sangat sedap.gila superb!

lepas puas MENYUMBANGKAN lagu, kite orang gi minum2 kat old taste.kat old taste tu kite orang bising macam kite orang nye kedai.haha!hepi!release gak la tension aku.amoy kat kedai tu kena blaja senyum la aku rasa.dah nak kol 5 petang gitu kite orang balik.kite orang balik naik teksi auw.cuba bayangkan 6 orang satu teksi.tak termasuk solihin, sebab dia dah balik dulu masa kita nak gi karoke tadi.tanak macam tin sardin pulak kan.dan yang paling havoc nye, ami pangku aiman kat depan.haha!redha jep la aiman.neway, aku hepi bersama mereka, menghilangkan rindu aku kat family!!just enjoy the show~

pitching lari laaaa~

0 comments: