Friday, October 23, 2009

annual dinner diim

dinner??!!

ok!dinner yang sangat clumsy.ops! dinner ke kelas aku?!konfius.aku tak pernah.dan tak suka.drama yang huru hara.director yang gila.majlis yang besar.sangat ramai.tema hijau hitam putih.baju warna hitam putih.makanan banyak.senior cantik2.air tak cukup pada mulanya.teh o ais sebagai penyambung.sedap!persembahan yang ntah apa2 kie orang wat.takda dalam perancangan lansung.but not bad kelas e6!korang besh.tengs untuk kerjasama korang.jasamu dikenang!

proses hidup aku masa annual dinner diim tu hanyalah.datang.risau pasal persembahan.tukar baju.duduk.buat persembahan.turun.makan.baca novel.tangkap gambar.hantar psu.kemas.bungkus makanan.balik.secara keseluruhannya aku yang bosan!bukan majlis tu.neway pengalaman pertama aku hadiri dinner.

aku suka mizah dan masyi masa dinner diim tu.mereka cantik!dan a credit for pija dan aima atas pertolongan mereka.make up.peransang dan bantuan!jasamu dikenang!kalian terhebat!

kenyang!

0 comments: