Wednesday, August 26, 2009

ramadhan datang lagi.puasa kembali.

salam ramadhan!!


first ramadhan.aku memang dan akan menyambut di rumah bersama dengan family aku.walaupun sekarang aku jauh dari family.aku tetap nak balik.siapa yang nak sambut ramadhan sorang2 kat dalam bilik kolej.tak best lansung!!aku tau aku akan sambut puasa kat bilik kolej jugak nanti.tapi biarlah hari pertama meriah sikit untuk menggantikan hari2 yang akan datang nanti.dan aku pun mengambil langkah teruja dengan balik pada hari pertama puasa.yes!!makan sedap.(perut buat party)lol!


kali ni aku balik jb ramai sikit.dengan bay,fara,biha dan amoy.naik bas SE yang membuat kami menunggu bas selama 1/2 jam yang sepatunya bas tu datang pada kol 2 dia datng kol 2.30.tak patut lansung.dah la kami tak sabar nak balik ni.baru je ingat dapat sampai awal kali ni.sampai lambat gak.tapi tak apa la.janji dapat balik pun kira ok.


aku berbuka hari pertama ni denga atok,maknya,pak usu sekeluarga dan aku sekeluarga.gempak gila.aku gembira bersama mereka.makanan sangat banyak.aku suka.at least,aku tak la keseorangan bulan puasa ni.apa-apa pun kita enjoy!!
selamat beramal!!



0 comments: