Wednesday, September 9, 2009

pumpkin house!!

selamat berpuasa!

ok!kali ni punya post aku nak citer pasal buka puasa pertama aku kat luar.kite orang pilih pumpkin house.hurmm.itu jek kot yang ada kat segamat ni.tempat yang agak menarik.lagipun, sebelum ni aku pernah gak la pergi dengan kak in,tuti,farah dan kak farah.not bad!

kite orang makan buffet.eh!lupa plak aku nak cakap.aku pergi dengan farah, e'in,fizi,syamil dan diba dolly.rakan2 aku yang len ntah mana ntah.missing in action!sorang balik,yang lain ada hal.pergi mana ntah.tension aku.tapi takpe la,aku masih ada yang len.

makanan yang disediakan sangat hebat.aku suka!yang sebenarnya aku memang suka makan.ok!lepas makan.topic kita seterusnya ialah membazirkan duit.shoppingggg!!!!!dah nak raya kan.huhuhuhu.aku beli selipar jep.selipar wedges.nak nampak tinggi la katakan.haha!bukan tak sedar diri.tapi untuk kemudahan aku gaksenang aku nak wat urusan kat kaunter bank.kaunter bank dah la tinggi.hampeh tol!

lepas aku balik dari buka puasa ni.adalh satu kejadian yang berlaku dekat roommate aku.dia punya skit yang dulu kena lagi.duh!aku kesian sama dia.tabah la yerp.

p/s:aku rajin aku citer pasal dia kat post aku yang len!

burrrrrppppppp!!!!!!!!!!

0 comments: